mandag 22. september 2008

Utfordring på Sukkersøttbloggen


Her har jeg nok et bidrag til en utfordring. Denne finner du på Sukkersøtbloggen. http://sukkersott.blogspot.com/ Utfordringen går ut på å bruke ting på kortet som egentlig ikke er scrappeting. Jeg har laget en kort til min datter som blir femten i høst. Og jeg har brukt følgende ting som ikke er scrappeting: 2 stk klestags, et gitarplekter, bobleplast til å stemple med, to oppheng for bilder.
Takk for at du titter innom.

Another cardchallenge this time at http://sukkersott.blogspot.com/ We should use stuff that are not related to scrapbooking.
Thanks for dropping by.

10 kommentarer:

Norunn sa...

åhh...dette var et nyydelig kort! flotte farger og en stilig løsning på sukkersøttutfordringen.

Scrappelise sa...

Du er utrolig kreativ for tiden ser jeg! Masse lekkert her Moia! Og nå skal vi snart treffes, blir kult!

Joanna sa...

Dette er bare nydelig:)
Så flotte farger og ideen med bobleplasten må jeg merke meg;)

Tusen takk for komentaren på bloggen min, det setter jeg stor pris på :)


Klem fra Joanna

Rasofiel sa...

råstilig!!!! <3

Maya sa...

Råååstilig kort,Moia!!!
Lekre farger,stilige detaljer og tøff look!!

Takk for att du deltar,
klemmer fra Maya :)

Anna sa...

Very pretty card !!

Hanne sa...

Knallstilig kort, Moia!!! Så lekkert i alt - farger og detaljer og i det hele tatt :)
Og det beste av alt, for min egen del, er at jeg har en sånn tag liggende (man tar jo etter hvert vare på det aller meste) så her fikk jeg en kanon idé til bruk! Tusen takk :)

Og takk for at du deltar på den sukkersøte utfordringen også :)

Bente sa...

Kjempeflott kort altså!! Kreativt og herlig:=)

Pia sa...

hvor er det en flot løsning af udfordringen, dejlige farver du har brugt

Åshild sa...

Lekkert bidrag, Moia! Massevis av flotte detaljer :) Sees til lørda'n, forresten!