torsdag 18. september 2008

Julekort i pastel



Har laget et julekort i pastelfarger. Jeg har malt stempelmotivet ved å bruke glitterpenner. Pennene er vannløselige så de fungerer nesten på samme måte som Le plum tusjer. Jeg streker rundt motivet og vanner ut fargen med penselen. Det gir en fin effekt når det er glitter i pennene og det er mange farger å velge i. Jeg har laget et vindu i dette kortet, "glasset" er laget av en transparent som jeg har laget huller i. Blomstene er laget av en transparent som jeg har tegnet blomster på med glitterlim og deretter klippet de ut. Under blomstene har jeg satt snøfnugg laget på Craft Robo maskina.

7 kommentarer:

Norunn sa...

kjempestilig kort!! utrolig flott :)

Bente sa...

Neimen så nydelig!! Har egentlig aldri tenkt på pastellfarger som julekort... men det er jo bare lekkert! Ha en fortsatt flott helg:=)

Maya sa...

Lekkert julekort!
Og pastellfarger funker som bare det til jul!
Nyydelige hjemmelagede blomster,og tipset med å male med glitterpenner skal jeg ta med meg :)

Ha en flotters søndag!
Klem fra Maya

Linn Hege sa...

Nydelig julekort!

Gry-Heidi sa...

Så lekkert det ble med julekort i pastellfarger :) Tror nok jeg må "låne" disse fargene på et julekort jeg også :D
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

Anita Hagen sa...

Fy rakkern, dette kortet var utrolig flott. Så stilig effekt med hull i transparenten. Nydelig Moia.

klem fra Anita =)

Solrunn sa...

WOW, for et stillig jule kort;)
Tror jeg må stjele litt inspirasjon her jeg assa;)
Kjempe flott Blogg også;)