fredag 5. september 2008

Grip dagen.


Her er et kort som jeg har laget med å stemple motivet med distress ink og Le Plum tusjer. Deretter har jeg hatt på litt vann og tørket med hårføner. Dennne ideen fant jeg inne på Scrappelisebloggen hun hadde funnet en utfordring på Tim Holz sin blogg. Selvsagt måtte jeg prøve min egen variant, med distress og Le Plum tusjer, og det ble sånn omtrent den samme effekten som med adirondack blekk. Tekststemplet er fra Papirgleder.no

I made this card by stamping with waterbased ink(distress ink and Le plum pens)Then I added some water and used a blowdryer to dry it. I found the inspiration on Scrappelisebloggen The textstamp is from Papirgleder.no
Thanks for visiting my blogg.

1 kommentar:

Scrappelise sa...

Kortet med vannsprut ble lekkert! Likte godt "omrisset" du har fått til der! Og nå blir det snart treff igjen, gleder meg masse!