fredag 28. desember 2007

Snart nyttår


Dette skal bli en ramme på et kort.
Dette er et kort med en sirkel som snurrer. Dette tipset hentet jeg på bloggen til Anita Hagen.

Nå er det like før vi går inn i året 2008. Jeg har lekt litt med maling og glanset papir nå i romjula. Leste på et forum at det gikk an å male på noe som heter Peach High Gloss Covers, som kan kjøpes på Clas Olsson. Jeg har testet ut å male med vanlig akrylmaling, det gikk ikke så bra. Så testet jeg med Distress ink og det ble et bra resultat. Etter at malingen var tørr (det gikk veldig fort) så malte jeg med litt sølv/gullmaling + at jeg påførte litt glitterlim. Her er eksempler på bakgrunner som jeg har laget på denne måten. Fint å lage mosaikkort med slike hjemmelagede bakgrunnsark.

2 kommentarer:

Tea Kristin sa...

Spennende teknikk Moia! :)

Ha en koselig romjul! :) Klem

Mariannes gjenbruk sa...

Så flott det ble....hmmmm må nok prøves i det nye året;-)
Godt nytt år ;-)
Klem fra Marianne