onsdag 12. desember 2007

1000 besøk


Ja det er det grunn til en liten feiring her på bloggen min. Jeg har siden jeg staret i september, tror det var da, passert 1000 besøkende. Nå har jo jeg vært inne en del da, men det er hyggelig med alle som titter innom, og spesielt de som legger igjen spor etter seg. Jeg var på kortkurs på Unik Hobby på mandag. Mitt 2 kurs, og jeg lærte to nye teknikker. Det lilla kortet er laget ved hjelp av noe som heter alkoholblekk. Veldig spennende å male med dette, de vidunderligste farger kommer frem. Det er stemplet på transparent og lagt bladgull under stemplet. Spennende resulatat må jeg si, og jeg er veldig fornøyd med resultatet.
Det andre kortet er stemplet med Le Plum tusjer som påføres stemplet. Dette var også en spennende måte å bruke et stempel på. Vår kursholder den kvelden var Kirsten, en kortmaker med masse kunnskap og kreativitet. Legger link til hennes blogg på høyre side.

6 kommentarer:

Camilla G sa...

wow. det nederste korter var bare helt nydelig!

Scrappelise sa...

Takk for sist, det var koselig å møte deg igjen! Og kortene dine ble nydelige, du fikk en fin swirl på "gullkortet" også. Er det stempel eller CR som er mesteren for den?
Håper på masse treff og kurs senere. Holder du kurs selv Moia?

Moia sa...

Koselig å treffe deg igjen også Scrappelise. Swirlen er CR, og jeg har tenkt at jeg kunne arrangere et malekurs, maling av stempler med distresssink. Vi får se om det er interesse for det kanskje.

Tea Kristin sa...

Å jeg falt helt for det nederste kortet! :) Nydelige begge to! Ha en strålende helg!

Scrappelise sa...

Hei igjen, og takk for mail også! Det er en liten juleutfordring til deg i min blogg. Håper du har tid til å titte på den. Ha en fin kveld!

Mariannes gjenbruk sa...

Flotte kort! Ja, det er kjempe gøy med nye teknikker....