mandag 31. desember 2007

Godt nytt år

Nå er det like før vi går inn i ett nytt år. Håper at dette året 2008 som vi nå skal juble oss inn i om ett par timer, vil bringe glede til mange mennesker rundt om i verden. For min egen del skal jeg bli bedre til å glede meg over de små tingene i livet. Hverdagene har mange slike små gledesstunder, og jeg skal ta de små stundene med meg inn i hjertet mitt, og vokte de godt, slik at de kan taes frem, om en skulle møte motgang eller tunge stunder. Her kommer et ønske om et riktig godt nytt år til dere alle, og jeg håper at mange vil få hjerte sitt fylt med små hverdagsgleder i året som kommer.

3 kommentarer:

Scrappelise sa...

For noen stilige bakgrunner du har laget, dette skal jeg teste også. Det var virkelig lekkert Moia. Så må du også ha et riktig godt nytt år , håper vi sees snart!

Tea Kristin sa...

Godt nytt år Moia! :)

Scrappelise sa...

pssst, har du sett at det er treff i Furnes? Les om det på rosaforumet. Ha en fin dag!