lørdag 8. desember 2007

Små julekurver




Har laget noen bittesmå julekurver som jeg kan bruke til å dekorere julekort. Legger ved bilde av noen kurver og mal. Man kan forstørre eller forminske malen etter behov.


På dette kortet har jeg brukt følgende:

4 splittbinders

2 gullperler

gulltråd

litt gullnetting som jeg har stiftet fast

stempel med Share the spirit

tag med påskrift God Jul.

hvitt papir som jeg har brukt Fiskars texture plate på for å skape struktur

litt fluid chalk på kantene + juksesøm

3 kommentarer:

S_U_F_69 sa...

Å, så søte!

Scrappelise sa...

Dette var fint, super idè! Jeg liker også godt det stempelet du har brukt på denne! (Men hvordan i allverden klarer du å lage så små kurver, skikkelig pirkarbeide..) Ha en fin helg!

Tea Kristin sa...

Kjempeflott kort! :) Kjempegod idé å flette små kurver - det ble skikkelig fint! Ha en fin helg!