lørdag 4. april 2009

Påskeegg og fuglehus.



  • Jeg ble så inspirert av Toves fantastiske egg i denne artikkelen , så jeg måtte prøve å lage mitt eget. Her ser dere resultatet. Jeg har kledd et "vanlig" påskeegg med ett gammelt noteark, og pyntet med en blonde, litt blomster, små roser og bånd. Fuglehuset kan ingen fugl bo i, men jeg kan fylle det med små sjokoladeegg og gi en venn til påske. Malen har jeg tegnet selv, og man kan åpne huset ved å knyte opp båndet på siden.

Koselig at du titter innom. Klemz fra Moia.

  • I was so inspired by Tove that made this fantastic Eastereggs in this article, so I had to try and make my own. I have covered the egg with a "note sheet" (do not know if that is the way to write this :-) I added some lace, ribbons and flowers. No bird can live in the birdhouse, but I can fill it with chocolate, and give it to a dear friend for Easter.

Thank you for visiting. Big hug from Moia

8 kommentarer:

Scrappelise sa...

Så nydelige begge disse ble Moia! Både egget og huset er så delikate i de lyse fargene!

Gro aka emrille sa...

Utrolig lekre!!!
Tror jeg må rote frem noen gamle påskeegg her og pynte jeg også...

Sissen sa...

Så utrolig fine de ble..

Norunn sa...

Helt nydelig vakkert! :D

♥ Kari ♥ sa...

Guriland så lekkert Moia!! Kjempeherlig det lille fuglehuset og nydelig flott pyntet påskeegg!!
God påskeklem fra Kari

aase sa...

Rålekre egg, jeg skal lage noen i morgen tror jeg!!! Overraske jentene når jeg kommer etter til hytta!! Kos deg masse i påsken!!

Lilledesign sa...

nyelig påskeegg.)

Gine sa...

Wow så nydelig..Håper det er OK at jeg linker til denne i min Favorite fives i bloggen min
TFS