søndag 16. mars 2008

To små pengepunger



Jeg har sydd to små pengepunger. En kollega hadde vært på shopping og kjøpt noen fine punger, så jeg hadde lyst til å prøve å sy noen slike selv. Jeg har brukt ullvatt utenpå og bomullstoff til for. På den rosa pungen har jeg overført bilde til stoff, en veldig enkel prosedyre med ark fra Canon, som er beregnet på dette. Jeg har i tillegg sydd på ulike perler og knapper, og pyntet med litt bling-bling. Den lille rosa pengepungen er til min datter, og det er selvsagt bilde av henne på den.

8 kommentarer:

Anneke sa...

this is so beautiful what you have made.
my compliments, it is amazing what you make

Unknown sa...

Så utrolig søte di pungene var da!! Hvor har du kjøpt låsene?

Lene S sa...

Oj så flott! Sikkert morsomt å lage :o) Likte veldig godt minopolbidraget under også :o)

Christine sa...

ååååh! de var rålekre! du har ikke tenkt på å selge dem? :)

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Wow, så nydelige pengepunger - de var virkelig søte! Fikk lyst til å lage sånne selv :D Jeg lurer også på hvor du har kjøpt låsene ;)

Moia sa...

Hei på dere som lurer på hvor låsene er kjøpt. Den minste er kjøpt på Panduro(er til salgspå nettbutikken),den største på en lokal syforretning på Hamar.

Aquarell sa...

Så kjempeflotte punger!
De var virkelig fine!
God påske til deg og dine.:D

Sosa sa...

Åh! De var virkelig lekre de pungene! Flink du er :)
Gleder meg til treffet på lørdag!