søndag 4. mars 2012

Invitasjonskort



Min sønn er konfirmant i mai, og jeg har laget invitasjonskort. Jeg valgte farger og stempel som han liker, han er gitarist, og da passet det bra med en gitar på kortet. Jeg ville også at det skulle være litt tøft, og valgte grov hyssing til å knyte fast charmsen med. Turkis er en av mine favorittfarger akkurat nå, så da valgte jeg det som hovedfarge på kortene.

My son is celabrating his confirmation in May, and I have made invitations for the celebration. I have choosen colors and stamps that he would like.

4 kommentarer:

RitaK sa...

Kjempestilig! Tenker konfirmanten sjøl er fornøyd med disse :-)

MonaV sa...

Dette var innmari stilig:)
Så flink du er som er ferdig med innbydelser. Jeg har ikke begynt med mine enda....har konfirmant i juni jeg:) Men har klare planer om hvordan det skal være.

Ha en fin søndagskveld og en strålende uke!

Kjersti sa...

Så lekre de ble (så jo begynnelsen på Mjøstreffet:) Herlig mønsterark dette, og du har pyntet så stiligt - deilig å være ferdig tenker jeg! Har akkurat levert fra meg 21 invitasjoner på bestilling - deilig det óg:D Håper du hadde en fin dag i sola i går, da!
Klem:)

Sosa sa...

Det var stilig invitasjon! :)