lørdag 20. november 2010

Nålepute i en vintage kopp.




Jeg har laget en nålepute ved å nåleflte i rød ull. Så hadde jeg en gammel kinesisk kopp stående i skapet. Koppen hadde ikke skål, og jeg hadde kun 1 stk. "Hva skal jeg med den" sa Askeladden. Jo så fikk jeg denne ideen, nålepute i en kopp, genialt tenkte jeg. Så gikk jeg på jakt etter en skål til denne koppen. Og det rare var at jeg fant den perfekte skålen på et bruktmarked, den var merket med kinesiske tegn, og hadde sammen type og farge glasur som koppen i skapet, og slik ble den vakre kinesiske koppen til en nålepute.

I have made a pin cusion with a vintage cup and some red wool. I had this old chinese cup in my cupboard, I do not know where it came from, but I manage to find the perfect sauser, and made this beautiful pin cusion.

Ingen kommentarer: