torsdag 4. februar 2010

Free digital stamp


Har du forsøkt å bruke digtale stempler? Ikke det kanskje....... Da har du muligheten nå, og det helt gratis. Moia Scrapbooking har designet en ny kolleksjon med digitale stempler og du får et av disse stemplene tilsendt helt gratis. Det eneste du må gjøre er å legge deg til som følger på denne bloggen, og sette inn banneret til Moia Scrapbooking på bloggen din med link til Moia Scrapbooking, denne bloggen. Så sender du en mail til Moia og sier at du ønsker å få det digitale stempelet tilsendt i en e-post. Moia sender deg så det digitale stemplet som en pdf fil, som du enkelt kan skrive ut på din skriver.
Det er ikke tillatt å dele dette stemplet med andre, kun til bruk på egne prosjekter.

Have you ever tried using digital stamps? Maybe not............. Now you have the oportunity, and it is for free. Moia Scrapbooking have made a collection of digital stamps and you can get one digital stamp for free.The only thing you have to do is follow this blog, and but the banner with a link to Moia Scrapbooking, this blog, on your blog. Then you send an e-mail to Moia saying you want the digital stamp for free. Moia will then send you the digital stamp as a ready to print pdf file.
You are not allowed to share this digital stamp with others, it is only for you to use on your personal projects.

10 kommentarer:

Bodil sa...

Jeg har lyst til å prøve:)
Har sendt mail :)
klem

Elisabeth sa...

Jeg har også lyst å prøve dette. Har sendt mail

Chrisd sa...

It will not let me become a follower, but I would like to do so. I sent an email about the stamp. Takk

Guro sa...

Så spennende, dette vil jeg og gjerne prøve. Tusen takk for at dere gir oss muligheten. Nye ting blir jo fort litt skummelt ;-)

Silje sa...

Dette vil jeg prøve! :)
Er så enig med Guro!Koslig av dere å gi oss muligheten!

klem

Mette sa...

Jeg har også lyst til å prøve dette.Må si som de andre, tusen takk for muligheten. Sender deg mail.
Klem Mette

Mette sa...

Jeg har også lyst til å prøve dette.Må si som de andre, tusen takk for muligheten. Sender deg mail.
Klem Mette

Stine sa...

Dette høres jo skikkelig spennende ut, måå jo bare prøves:)

Sender mail straks!

Klem fra Stine

HegeHB sa...

Høres veldig spennende ut dette- så dette vil jeg gjerne prøve.

Jorunn sa...

Dette har jeg lyst til å prøve. Nå skal jeg legge deg til i sidebaren min, sende e-post og legge meg som følger.
Ha en fortsatt fin dag.
Klem Jorunn