onsdag 5. november 2008

ATC


Denne ATCen laget jeg til Oktoberkonkurransen på det rosa forumet. Du skulle lage en ATC med tema stjernetegn, og jeg har laget fiskene som dere ser. Og jammen så vant jeg konkurransen. Premien er alle ATCene som deltok i konkurransen, så nå har jeg fått mange flotte ATCer i posten. Kjempemorro.


Jeg har ogs blitt tagget av Gro

Her kommer 7 sannheter om meg:
Snill, sosial og kreativ
Lar meg lett rive med på morsomme prosjekter
Hjemmekjær
Liker ikke å gjøre husarbeid
Liker ikke å kjøre bil når det er mørkt
Er ikke glad i sure folk, derfor prøver jeg å være hyggelig selv om jeg ikke føler meg helt på topp
Har vunnet Laksefestivalen i Namsen i 1992(dameklassen -fikk en ørret på 2,8 kg)
Jeg tagger disse 7 personene

Berit Sosa Scrappelise Maja Anita Kirsten Kari

4 kommentarer:

Anita Hagen sa...

Åååå få søren så stilig ATC. Kan veldig godt forstå hvorfor du vant. Denne var utrolig lekker asså. Lekkert var jammen meg det siste julekortet du har lagt ut også.....FY KATTA!! Nydelig asså.

Tusen tak for taggingen. Vi har vel alle noen sannheter å avsløre *knis*

Ha en super kveld videre!

Klem fra Anita

♥ Kari ♥ sa...

Tusen takk for koselig kommentar, og for taggingen!
Så utolig stilige ATC, og gratulerer så masse med seieren! Så gøy!!♥
Nydelig flott julekort Ann-Margret! Du er så flink!
Mange klemmer fra Kari

Maya sa...

Hurra hei og hopp!!
Hihi jeg har allerede avslørt noen hemmligheter om meg selv,og resten vil jeg jo ikke røpe,vil jo gjerne beholde litt sånn mystiskt slør over det hele vettu ;) *fnis*
Håper du har det bra,og att dere koser dere i en hektisk hverdag!
Klemmer i hopetall fra Maya :)

Kirsten Aune sa...

Tusen takk for taggingen, Moia. Skal avsløre noen sannheter jeg også, etter hvert... ;)

Denne ATC'en er utrolig lekker. Har ingen problemer med å skjønne at du vant!

Ha en fin kveld.
Klem fra Kirsten