søndag 26. august 2007

Flere kort




Her er noen flere kort som jeg har laget i dag. Jeg har laget to stk. gratulasjonskort med Hängler stempler, jeg er veldig glad for at jeg har fått tak i disse stemplene de er så fine og man kan male i alle farger. Her har jeg på det ene kortet malt i grått, og brukt sølv og svart. Det gir et helt eget spesielt uttrykk. Takk til ei god vennine som ønsker seg kort i svart og sølv, det er en fin kombinasjon. Har i tillegg funnet ut at jeg kan bruke små sikkerhetsnåler på kortene, det er jo slikt som som sitter fast på klesplagg, så de koster ingen ting. Gjenbruk er tingen. Jeg har kjøpt silkeblomster som er hvite, disse kan jeg så male i den fargen jeg ønsker. Dette er praktisk og lurt, da trenger man ikke så stort utvalg. Kortet i svart og sølv med stempel med ansikter kjøpte jeg i sommer davi var innom Risør, der var det en fin liten butikk.

1 kommentar:

gudrun sa...

Hei.
Gratulerer med ny blog. :)
Så flotte kort du har lagt ut her.

G
:)